chocked 2 c myself!

"om jag kunde forsvinna, fran tid och rum
skulle jag tagga till tider da luften inte var sa tunn.
Jag hade tagit vara pa stunder, som ej langre finns till hand.
Och tagit vara pa bilder, som forsvann med allt annat i en brand...
eller tva...eller tre....eller 9...vem vet....
har sjalv tappat rakningen,
o vem fan bryr sig om forsakringen....
de ger inte tillbaka allt som forsvann....
sa nu far jag njuta av dessa bilder sa bra som jag bara kan!"


So there's about 5 pics of me from my childhood.... and I just saw a few of them at my aunties house... hahaha...can't look 2 long.... it's almost like I haven't changed a bit....yet turned out completely different from what everybody expected....including myself.

btw that's my brother in the middle.... and me and my cousin....my diaper remains a question mark.... or maybe its just my babyfat that looks wierd hahaha...hmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0