kusinens konfirmation

Har i Norge ar konfirmation jattestort, det ar lika stort som att dopa sig! Så hela slakten var bjudna till kyrkan på morgonen,sjalvklart så dok inte alla upp men jag var iallafall dar!:) Jag fick lara mig en sak idag och det ar hur man klar sig anstadigt till en kyrka...for mig ar det tydligen en utmaning. Dom flesta som kanner mig vet att jag inte har en uns skam i kroppen nar det galler blottande klader, jag har helt enkelt på mig vad som an passar MIG!! Fast man kan andå inte saga att jag går runt som en hora eftersom jag har en liten regel och det ar "visa brost, tack rumpa och visa rumpa, tack brost", då ser det inte horigt ut men man kan alltid gora undantag om något sitter GALET snyggt. Det jag ville komma fram till var att efter kyrkan var jag tvungen att åka hem o byta om men det var inte BARA for att min svarta H&M kjol var precis under rumpan, och det slangdes mordarblickar från morbroderna, utan det var for att strumpyxorna råkade gå sonder så jag såg istallet ut som en nedslagen hora bland alla norskar med kostym och norska folkdrakter "tomtemor".
De sista två bilderna ar efter ombyttet
.
/Ness

Kommentarer
Postat av: AiidoosH

fin du e i vågigt hår o målade bryn =)

2011-05-09 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0