good job suzieQ!

Sa haller pa med ett projekt i skolan... de handlar om att man ska hitta en strategi for att fa sa mycket som mojligt gjort, hela tiden! For att minska stress, forsening o.s.v...... Strategin jag valde var att skriva en "att gora lista" varje dag, plus en dar jag skriver vad jag ska fa gjort under veckan. Hittils har det gatt jattebra, sarskilt idag! Har badat, stadat, diskat, tvattat klader, gjort tre laxor och snart ska jag gora min alldeles sista uppgift for dagen o de ar att skriva ett kart litet brev! :)

forutom projektet har jag festat som om jag ar pa semester och vadret ar ju jatte fint sa har varit i venice beach och cyklat och gjort massa annat skoj.. maste saga att jag brande mina axlar medans jag cyklade... men inte sa varst farligt gick over dagen efter.. lagger upp nan bild sen... men tills dess sa far ni se lite ego bilder jag hann ta idag mitt i allt plugg och stadande...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0