vad ska jag gora? sitta i kungens ora!

har en uppsats pa G som jag finner valdigt intressant... it's due tomorrow och JA jag borjar nu haha... men har anda haft koll pa vad som ska goras!

men vad handlar uppsatsen om da?? det ska jag allt saga dig!! det handlar om "exploring majors" alltsa ta reda pa vad man vill gora i framtiden... vart man vill plugga vidare.. ar ganska forvirrad faktiskt.... jag som alltid ar sa saker.... en sak vet jag.. jag kommer bli rik. men har inte riktigt funnit min riktiga vag annu... ska plugga till maklare man har bestamt mig for att borja dansa.... om jag ska ha en javla show runtomkring mig varje gang jag gar ut kan jag lika garna fa betalt!! haha.. men de typ de sa ska borja dansa forfaaan!! o jaga pengar... o jag bryr mig inte om vad nan sager, pengar ar allt! vad fan ar karlek nar man inte har tak over huvudet?? plus sa ar det den basta sakerheten man kan ha i dagens lage... och jag vet att du innerst inne haller med!


har har vi en bild pa mig dar jag leker vagledande filosof :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0