vad gar runt o runt men aldrig kommer fram??

klockan....?? TIDEN!! aaa verkligen... den bara rinner ivag o inget stopp finns det.. kanns inte som om jag riktigt njuter av narvaron utav de riktigt goda stunderna..!! kollar po bilder som togs for nagra manader sen... och denna dag kommer jag ihag... det var dagen jag och nas akte till usa... o vi satt med daggi i koket i rinkeby... och sa borjade jag och nassnet braka om att jag alltid lyssnar po gamla latar... nassnet sa att jag var "efter".. och till mitt farsvar gor jag det med flit... sa det blev en het diskussion hahah jatte barnsligt men jatte seriost blev det... men med lite godis och snacks kan man inte vara sur allt for lange... ellerhur nassnet??!! daggi bara skrattade... som vanligt haha... haha...hahahah... natt i den stilen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0