Snowboard

Jag och min kusin som larde mig grunderna
.
.

Jag berattade aldrig om mitt snowboard aventyr! Vill borja med att jag ar bast!!
Men jag kan nog inte bestamma mig om vad som vart mest pinsamt, vare nar jag forsokte på mig liften i ca en timma? eller nar jag val var på den stora liften och mitt i det hela ramlade men holl mig kvar så jag åkte upp med rumpan forst så de var tvungna stanga av hela liften?...Hmm...Den sista var nog varst for då skrattade varenda skitunge åt mig!!...(Det har var forsta dagen) Dagen efter var jag ett proffs...naa men jag kan åka och bromsa utan och ramla och jag ser inte ut som en amator men jag kan inte svanga till vanster... Hade behovt fler dagar var bara dar i två..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0