knullruffs

jaa eftersom weave ar den dominerande hartypen har i LA (..USA allmant) sa finner manga det konstigt att jag har lockigt har.... har haret upsatt i skolan for det mesta do jag inte orkar fixa mig so varst... men efter att ha varit crack i ca tvo veckor bestamde jag mig for att fixa haret...

plotsligt fick man hundra frogor:


- is that ur natrual hair?
- heey what u do with ur hair?
- can i touch it? :S (forvirrad arab)
o.s.v.

men allesammans, jovisst ar mitt har lockigt! tycker det ar roligt nar mannisor med typ lite rufsigt har sager att deras har ar precis som mitt... fott hora det mest ifron frisorer.... de om nogon borde veta battre! shiiet bre...
och manniskor som forsoker tvinga mig o saga att jag permanentat det... det har jag inte heller gjort!!

I GOT IT FROM MY MAMA... som idagens lage knappt har har do hon foljer det albanska modet (hockey frilla) hahah ar salv inget stort fan men it is what it is....



Kommentarer
Postat av: Aida

älskar ditt hår girl =) HAHA hockeyfrilla...

2011-03-16 @ 04:46:40
URL: http://ai-die.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0