klackar med spetsig tå... vill ha!!!

Jag och Suz fick damp i Santa Monica for typ några veckor sedan... Suz provade klackar utan platå! ( De e värsta grejen för henne nuförtiden)...

Jag dör ju för såna här nu! Dom är bara lite krångliga o gå i...men det ska inte stoppa nån från att köpa klackar...allt handlar om ÖVNING!!



Dom här hittade jag! Och dom var skiiitsnygga på mig! Vill bara äga massa såna i alla färger o mönster...måste ta o köpa dom snart hade inga cash för tillfället dom kostade $225 men så värt det...Ill be back:)



Rihanna var ju GALET snygg här...älskar klänningen och... klackarna såklart...de e samma svarta klackar som dom överst fast i turkosa (Christian Louboutin)

/Ness


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0