horoskop i sexlivet

Jag satt o kolla på " Signs of love making" med Tyrese...(jag brukar göra de ibland) o så kom jag på en jättebra ide...här kommer den, vad tycker ni?
Det finns ett sätt o ta reda på hur någon du är intesserad av är i sängen så att du slipper slösa bort ett ligg... en onödig siffra lol!! Fast då måste du tro på horoskop o astronomi o blablabla... Men de e faktiskt något jag rekommenderar! Vet inte om det va en slump när de gäller mitt stjärntecken (tvillingen) men jag kände igen mig ganska så bra... så ett tips till alla som lever för dagen (orrar)...absoulut inge fel med det!... kolla vilket stjärntecken din blivande sex partner har så kan du avgöra om du tänder på de!!! Smart va!!

Jag är snäll o lägger in en länk...så kan du se om du köper de eller inte
"http://www.tarotguiden.com/stjarntecken.asp?tarot=stj%E4rntecken"


Den har heta videon var det som inspirerade mig...låttexten också forresten..

/Ness


Kommentarer
Postat av: julia

haha gud vad kul detta var. jag provade faktiskt detta & det passade in på mig med! :)



har för övrigt en ny blogg så det skulle vara superkul om du kunde komma med lite respons!

2011-03-06 @ 19:59:41
URL: http://magnific.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0