basketball wives

Vet att de inte e många som vet vad "Basketball Wives" e! Men de e en serie som går i USA och handlar om kanda basketsspelares fruars liv...fast det flesta egentligen e ex-fruar...Den ar full med drama o massa kul...eftersom jag inte befinner mig i LA langre kan jag inte folja den:(...Men såg det har klippet på natet nyligen och ar bara tvungen o dela med mig det!!! Kolla på klippet och se vad en av tjejerna avslojar och tank på att de umgatts två hela sasonger..det har hande på andra sasongen...
Måste lagga till en sak och det ar att alla tjejerna precis haft en middag tillsammans och då berattar hon Tami ("hon med ciggen, luggen och det korta svarta håret") om hur mycket hon uppskattar alla tjejerna speciellt Evelyn som hon tjafsar med i det har klippet...

/Ness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0