stygg pa gatan men smart som satan!!!

Det har gatt jatte bra i skolan for mig.. Allt gar som smort.. forutom piano... som kan ta sig i roven!! Hursomhelst det vi inte gillar pratar vi inte om nu! Nu ska jag tala om de goda nyheterna :)

Sa idag i min Counseling 20 klass som jag tar (ni kanske inte fattar vad de ar for klass, ni behover inte veta det viktiga ar att det ar en klass) okej kan val saga att de ar en klass dar man lar sig mycket om sig sjalv, skolan, motivation, plugg o.s.v.... Hursomhelst, fick ett papper av min larare dar det stog att HON ville att jag skulle vara som en slags "Assistent" at henne nasta termin. Kanske later som slavarbete. Men det ar en jatte bra merit, sarskilt i detta land! utav 90 elever valjer hon ut de tre hon personligen tycker ar bast. Och jag var en utav de tre =)
Kan saga att det var en riktig energi kick! Blev jatte glad. Hart arbete lonar sig ALLTID! Forr eller senare.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0