vad ar ditt problem?!

Gud vad irriterad jag ar!! Det ar en tjej på jobbet som inte kan sluta ge mig den dar kolla-snett-från-topp-till-tå-blicken, och jag fattar verkligen inte vad hennes problem ar!! Det finns sånna tjejer som alskar o stirra sonder en och sen aa undra vad dom sager bakom ens rygg!! Vanligtvis så bryr jag mig inte om sånna tjejer men lite jobbigt o se henne varje dag på jobbet liksom och så kan man inte satta henne på plats, inte an iallafall...det var ju mycket enklare att hantera sånna har situationer på gymnasiet...då vare bara "Varfor kollar du snett for?" HAHA men nu har man vaxt upp lite och det basta ar val att ignorera det... for tillfallet!!




The bitch dont know

/Ness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0