suz <3 IKEA

idag akte vi till mitt efterlangtade IKEA!! alskar svernska varor.... har saknat dem... fanns pankakor, pepparkakor, daim, daimtarta! marsinpantarta! sylt! kottbullar, SINGOALLA KAKOR och ballerina!! singoalla e min personliga favorit.. de hade KALLES KAVIAR (som jag hatade men lart mig gilla) pankakor och lax! gravad lax! juste gifflar ocksa! muums....!! jaa sa kopte man kuddar, lakan, gardiner och andra sma saker... kan saga att min lagenhet ar jatte mysig just nu... bifogar bilder pa min lagenhet senare :)


nadia och hennes "sylt mysterium"... hmm...

inte lik fint inrett som sverige... men men...

alskar svensk mat.... men flyttar inte tillbaks asso....

avatar kanelbulle??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0