hoppas julen kommer tidigt i ar...

Jaa..... nu ska man vara riktigt arlig hara...... USA's tamponger = SKIT!!! Till att borja med ar det varldens storsta komplicerade paket for nagot jatte enkelt. Och sen sa ar det som en livlos bomullstuss som bara existerar.... den hade ju fungerat battre som tops till oronen... eller for att stoppa nasblodning! Saknar sveriges tamponger... Sa till min onskelista i ar lagger jag till: TAMPONGER... hahaha lite for mycket information.. men hur ska ni hemma i sverige annars veta vad som pagar har???

NAR VI MOTS IGEN:


Kommentarer
Postat av: Matilda Affliction ~Självförtroende~

Hej, var med och tävla om Månadens Blogg!

Jag lottar ut en lycklig vinnare den 30 april.... Det kanske är DIN tur att vinna. Var med!

http://todaysaffliction.com/2011/april/manadens-blogg.html



Kommentera så mycket du vill, då har du större chans att du vinner! Den som vinner kommer vara med i min blogg-meny FÖRALLTID.. du kommer få massa besökare!

Ta denna chansen! Kram

2011-04-25 @ 08:58:45
URL: http://todaysaffliction.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0