get me bodied!!

det var jatte soligt haromdagen... tog bilder med min mobil och har bokstavligen talat KAMPAT med att fa upp bilder fran dagen da jag va i downtown.... tog fett harliga bilder... men tyvarr sa var det fargaves.... ska ha med mig digitalkameran overallt nu... har atminstonde sladden till den sa bilderna kan komma till datan!!! men har en bild pa mina harlig klader ifallafall... eller shorts o magtroja haha... inte sa mycket klader....




Men pa tal om digitalkamera.. fick med tva tjejer som kompromissar en forhandling efter en krock... kanns lite jobbigt att de var tjejer... u know the word "girls can't drive"... hatar nar det styrkas pa detta satt....!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0