Tankar om rumpor

Brukar du få höra att du passar o vara tjock?..mullig, eller vad du nu än kallar det.
Bara för att man varit tjock hela sitt liv betyder det väl inte att man bara passar o vara det? Hmm, jag vet att man ofta brukar dra in magen o tycka att det ser bättre ut..aja, det viktigaste är väl vad man själv tycker
.


Jag vet att många tjejer tror att de kommer förlora rumpa och bröst om de går ner i vikt.. o det är ju självklart de tjejer som uppskattar sina kurver. (för dom tjejerna kan Suz göra ett inlägg till hur man tränar upp sin rumpa, o tro mig, it is possible!..finns inget värre än en cellulit attackerad rumpa)

Tycker det har blivit mycket snack om rumpor på sistonde vilket säkert är hiphopens verk. Hur ska en rumpa se ut för att klassas som Fin? Sexig? Tränad? Tight? Ska man ha en stor rumpa..men less is more eller??!! Hur din rumpa än ser ut tycker vi på SaluteMe att den iaf ska vara tränad, som sagt är inget värre än en cellulit rumpa.



Och tro mig det går inte bara o hata på din och min rumpa, om man verkligen försöker så kan man hata på vem som helst! Den är för liten... den är fake... den är för bred... den sticker ut för mycket..och så kan det fortsätta. Var nöjd med den du är men se fan till o träna så att du kan blomstra till den blomman du är..hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0