nattens kravaller!

Jaa åkte nattbuss med bakri igår. Det var såå tråkigt så vi bestämde oss för att köra frågesport!



bakri förstod inte frågan.. han började bli lite frustrerad.. så ramla han från stolen.. någon låg bakom det tänkte han då.. han började misstänka mig som satt helt oskyldigt i stolen brevid.. "Har du problem..?" sa han och tog fram svärdet....




jag fattade ingenting.. men att prata skulle inte lösa någonting..



jag blev lite sur och tog fram mitt svärd.. "leker du mangaz????" bakri svarade inte.. hans ögon blev röda som Jafars från alladin! 

 

så jag dödade honom.....

Kommentarer
Postat av: youknowme

ett tips hahahhahaahha photoshoop eller faktisgt vilket bildbehandlar pugram som hällst men inte PAINT! ( men ska inte ljuga de är lite roliga)

2010-10-01 @ 23:50:09
URL: http://yohanawelday.blogg.se/
Postat av: uknowme2

hahahaha paint is the shiit!!

2010-10-02 @ 03:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0