I aint no bitch

Vänta, vänta, vänta..... sa du.... till mig!?!?!?
Vilken egenskap förknippas du helst inte med?

Okej, okej, jag erkänner att mina unga dar kan ha haft att göra med viss attitydsproblemMEN förändring har varit precis runt hörnet för mig under de senaste låt säga 2-3 åren. Det är därför det kom sen en chock för mig när jag här om dagen blev kallad BITCH.... Ni kanske undra vad jag gjorde.... måste säga att jag är rätt nyfiken jag själv!!! Det kan inte ha varit att jag trängdes i kön, eller att jag på vägen råka trampa på ett par vita skor och verkligen inte att jag råka komma åt en gipsad arm när jag skulle ta av mig väskan....!?!?? What's wrong with people these daaays?

Bitch!

Who me!?!?

Mmmmmmhm

Kommentarer
Postat av: Aida

oh hell no gaaal u aint a bitch

2010-10-31 @ 01:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0