Driver han med mig?!

Nu är det så att en kille på Facebook o jag har ingen aning om vem han är skrev till min inbox att jag liknar Melissa från Paradise Hotel..o ha ha han trodde jag skulle ta det som en komplimang eeeh..hmmm. Jag googlade tjejen eftersom jag inte följer programet jag har bara sett reklamen på TV och då var hon ingen vacker syn inte, och med tanke på att hon tyckte hon var snyggast o hade världens fulaste attityd gjorde henne bara fulare... Efter att jag googlat henne blev jag ännu mer irriterad!! Ser jag ut som en transa eller?!..Men *suck* men...jag kanske tycker hon e så ful för att hon verkat ha såå mkt luft, det kanske skulle sett annourlunda ut i ett annat fall...
Det här va typ den bästa bilden jag hitta... (orkar inte göra det värre än vad det är, sorry girl...men förlora attityden så kanske du hittar stilen:)..)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Liknar vi?!!....NO

Kommentarer
Postat av: Tjej som träffa dig.

angående att du ser ut som en transa kommer ihåg en gång då ja såg dig med min kompis och jag ville ha ditt nummer och bad min kompis gå och fråga för jag va för blyg, jag e tjej btw så tycker det e lite kul att någon tycker som jag hihi :):):)

2010-10-26 @ 22:50:28
Postat av: D-V

Hahahaahahah Fin sågning av melisa där! och förresten du e mkt finare ;)

2010-10-31 @ 07:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0