Dålig förebild

Jag tror jag måste vara den sämsta förebilden till alla yngre svarta flickor och då pratar jag om mitt hår. Fast jag har plattat håret och färgat det blont...och skaffat extensions och kanske ser ut som en "svart barbie" så är Ness ändå jätte stolt över hennes rötter (både över ursprungliga rötter och hår rötter). Jag älskar mitt lockiga hår men samtidigt har jag tröttnat lite för tillfället... men vem vet kanske går till baka till svart och lockigt snart....



Ness, för 2/3 år sedan...                                                            Saker förändras...lol
knaaas
Såg "Good Hair" ganska nyligen och kände att jag behövde göra det här inlägget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0