amerikanska killar vs svenska killar

Ingen får säga att det inte är någon skillnad på svenska killar och amerikanska killar för det är det....en groov skillnad.

(Vem är den här personen??)..whatever..


Okej, min erfarenhet av amerikanska killar e att alla ljuger och säger vad som helst för att "få dig" (få dig i säng). De uppvaktar ju ändå en och får en känna sig som en dam och massa komplimanger kan ju aldrig skada men det är så kul för att de ska alltid ta det ett steg längre. Man kan precis ha träffat en kille och han kan börja fråga en om man kan laga mat eller om man vill ha famlij någon gång...jaa, allt som tyder på att om du har sex med honom så kommer han ringa dig efteråt för att den här killen verkar ju vilja ha ett förhållande..hmm very smart.


Han kanske är gullig...men han ljuger som en häst...det kan Elin intyga...hihi

 

Medan i Sverige behöver inte killen göra så mycket, han kan ju bara stå där o se "snygg ut" (eeeehh..varför tar han min uppgift?!?!) aja, den svenska killen tror typ att ju kallare han är desto fler tjejer får han. Men säg mig hur fan ska jag fatta att du ens är intresserad om du bara står där o typ kollar bort??...och sen är nog det roligaste att man får höra från din kompis att du diggar...asså jävla mesar... Men men jag ska inte hata det kan funka någon gång fast då måste man ju veta att du som kille existerar, do sometin liksom..hehehe


Zlatan som e svenskare än alla svenskar nuförtiden...jaa undrar hur han haffar..

Det här är bara EN rad skillnader..o det kommer fler...Vi på SaluteMe har såå mycket o säga om det här. Vi kanske kan lära er svenska killar ett å annat...missförstå mig inte tycker bara inte att de går att lära amerikanska killar något....de e ju bara fööör egotrippade.


Kommentarer
Postat av: Aida

intressant inlägg, kan tänka mig att det stämmer faktiskt..vill höra mer =)

2010-10-31 @ 01:45:45
Postat av: vicks

så jävla sant

2010-11-02 @ 14:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0