why dont u love me????!!!!!

 

Så som många kanske vet så finns det jätte jätte jätte snygga killar här i LA... jättesnygga!! (nu pratar vi inte om alla män, det fins skitsnygga men likaså fula!! men när de är snygga.. wowowowow säger man) men suz har bestämt sig för att vara singel!! vilket i detta land ÄR väldigt svårt då det endast finns de som är i ett förhållande. Och de som är otrogna!! alltså är suz den enda som är singel på riktigt här i LA!!

när frågan har du pojkvän kommer säger suz JA i förhoppning utav att bli av med dessa män... men ack vad hon har fel!! då kommer deras svar till det:

- where he at? - I dont se him? - I'm not gonna tell nobody!! - I'm married! (wtf stackars fru..btw du ser ut som ett anus!!)

hursomhelst så har suz klarat sig bra.. det gäller bara att komma ihåg: visst hon gillar killar, men hon älskar sig själv för mycket...

i en intervju som people magazine hade med suz (efter musikvideon) frågade de "vem är idealkillen för dig, och finns det en man i ditt liv just nu?".. suz skrattade lite och svarade med en säker röst: "idealmannen för mig är definitivt Terrance Howard. Där har vi definitionen utav en man! just nu nöjer jag mig utav mitt manliga sällskap (se bild nedan) som tyvärr verkar ha svårigheter att prata.. ingen har någonsin ignorerat mig så!! But its all good!! han är en bra lyssnare och en sann vän!"...

förtsättning följer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0