we love jamie?? yes we do!!

kommer ni ihåg popstars? Det gör jag sannerligen.. jag (suz) och min kära vän Aida hade vår alldeles egna favorit Jamie.. vi hade we love jamie t-shirt, en playahead profil som också hette we_love_jamie och sagan fortsätter... besatta va vi!!


vem trodde att man cirka fem år senare skulle sitta i IHOP (pannkaksställe i usa) i los angeles.. och se honom sitta på andra sidan?? Ja det gjorde vi.. berättade glatt om hur stor plats han hade i mitt hjärta i mina unga dar.. nämnde också aida!! hon slipper inte undan!! han bad mig adda honom på face.. vilket jag gjorde samma kväll.. stress.. haha och för alla som vet vem jag pratar om så ska ni veta att han fortsatt sin musikkarriär i LA.. hollywood baby.. man kan verkligen träffa på vem som helst.. vill också påpeka att LA härmed är Lil-sverige!! you'll understand once you get here..


passar på att säga Lycka till Jamiie.. we love u!! yes we do ;j




bleeess


Kommentarer
Postat av: Aida

AHHAAHHA OMG JAG TROR JAG DÖR....fråga inte vad jag gör uppe halv 7 på morgonen AHAHHAAH dör här borta i min håla AHAHHAAHAHHAHAHA hur faaan kände du ens igenom honom seriöst grottmänniska? omg skämmiga men underbara tider cuz We_LoVe_JaMiE



kääääärlek till er

2010-11-29 @ 06:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0