very personal...

Okej, så efter många tankar, händelser och intriger kommer man oftast fram till en slutsats. Vilket jag (suz) ännu inte gjort. They say more money more problems.. well less money's more problem too!! Vad ska man göra när pengarna tar slut.. o de är ännu en månad kvar? Jobba illegallt som mexikanarna?? jaa alla tror ju redan man e mexican why not.. snåla som faan eller bli en golddigger? ääsch.. pallar inte tänka.. imorgon ska jag ut och spendera dagen åt att kolla vad som kan fylla ut mina fickor! men fortfarande.. jag vet att de åren som närmar sig är en fortsättning på de åren då det är "okej" att begå misstag.. då det är meningen att man ska lära sig nått utav dem förstås! men om konsekvenserna blir så enorma att det kan leda till att man är i ett land utan släkt eller tillgångar vad gör man?

För att göra det klart, inget särskilt har hänt de är bara jag som tänker..!!
men fortfarande.. vet inte.. och det är ovissheten som känns. Men men.. med huvudet så högt som jag kan bära ska jag rakryggad ta mig an allt som försöker komma i min väg.. för er som känner mig, u know I'll make it.. cause shit has been much worse. För resen ere bara vänta o se. Längtar till den dag man kan titta tillbaka till denna dag och tänka "aa juste fan va jobbigt de va då blabla"... är en fett girig person.. och är väl medveten om att girighet kan leda till tragedi, men min girighet kommer komma som en melodi, hoppas jag, eller vet jag!! med gröna noter svävandes runt om mig. Jag kommer lyckas, inom något jag kanske inte känner till än. Men lyckas kommer jag. Man måste riskera mycket för att en dag få mycket. Shit en bok blev det .. men men.. inte så mycket mer att dela med sig av.. just fake it till u make it!



min baby gör mig sällskap.. min bitch med.. men henne har vi ingen bild på nu.


bless

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska ni plugga och i vilken skola?

2010-11-29 @ 09:56:05
Postat av: dianation

du kommer att lyckas!! (: o din vän toooo..

2010-12-02 @ 01:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0