julen närmar sig..

eftersom snö inte existerar här vart vi bor så är det lätt att glömma att julen snart är här! men påmind blev jag allt när jag häromdan var i "kodak teatern" översatt till engelska i hollywood.. där FICK MAN GRATIS kakor som man själv fick dekorera med röd, grön, vit, blå eller gul strössel/glasyr.. sen hade de muffins med glasyr, varm choklad (skiiiit god!!) och nån sorts varm äppeldryck.. allt detta.. hur mycket man vill ännu en gång GRATIS.. åt så jag än idag minns smaken.. de bjöd även på en julshow som var supermysig.. ni som följer/följt såpoperan glamour ska veta att Ronn Moss stod på scen med sitt countryband.. LOL.. iallafall, efter det åt jag nog de finaste pankakor jag sett.. efter mina!! bffogar lite bilder.. och för er som inte redan vet.. suz is in the building =P


här har vi Ronn Moss



här stod han på scen med sitt käre band.. kommer ej ihåg namnet


eeehh?? mums!!

Kommentarer
Postat av: Aida

ännu en gång bevisas det att gratis är bäst

2010-11-29 @ 06:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0