helvettttttttttteee

okej så ingen har uppdaterat på galet längee.. men nu blir de ändring på deta!! innan jag (suz) berättar om vår lilla resa till de förenta staterna ska jag berätta om min helvettes helg jag aldrig kommer glömma.. here we go..

lördag: dagen börjar väl som vanligt.. men träffade en person jag inte pratat med på länge.. hon insisterade på att jag skulle komma och chilla med henne innan jag åkte så det gjorde jag.. va hos henne med dag o vanessa o ja det fanns hur mycket dricka som helst så vi tog givetvist för oss.. blev hur full som helst och efter att en person fick ett känslomässigt utbrott gick vi.. från östberga eller orrreberga for vi iväg till stan där vi skulle bosätta oss i donken.. jag pallade inte trycket va för drunk så tog beslutet att gå hem!! skulle sova i rinkeby hos mor men skulle till skövde på morgonen så var tvungen att hämta en jacka från hökarängen först.. somnar på tåget en tjej väcker mig..

tjej: vart ska du
jag: hökarängen
tjej: du åkte precis förbi
jag: neeeej :(
tjej: jooo :(
jag: ååååh :(
tjej: jag veeet åååh :( men gå av här då

så jag gick av vänta på tåget igen o tillslut kom jag hem.. ingen internet eller möbler så ringer en vän som kollar sl åt mig.. men tåget kom ju aldrig?? hmm wtf.. fick sjuts iallafall efter några sura miner
kommer hem kvart över 5..

söndag: fick två timmars sömn vaknar full fortfarande.. helvettee.. missar tåget till skövde med två minuter.. köper ny biljett.. missar det tåget också.. why?? :( köper ny biljett.. finns bara förstaklass för handikappade vilket innebär att jag sitter i första klass.. på golvet då de redan har en rullstol.. fucking skit.. kostade mig 2500 satans kronor sammanlagt..I really need the money..

måndag: åker buss hela morgonen.. måste snåla efter gårdagen hehe.. så då satt man i bussen från tio på morgonen till 6.. åkte till far för att säga hejdå cuz im leaving.. han vill att ja ska sova över så kommer på en snabb lögn.. "jag ska jobba"

b: vart?
jag: huddinge
b: jag skjutsar dig
jag: hehe nej lugnt (omg nej)

tillslut efter mydcket triss o trassel får jag skjuts till mitt låtsasjobb där jag måste vänta på min låtsas kpmpis då hon kommer med låtsasnyckeln... kusten e klar går till pendeln.. med min tur missar jag tåget o får vänta en halvtimme.. helvette..
skulle sova hos mamma i rinkeby men där står jag utanför porten ett på natten.. hon somna så ingen kunde öppna åt miig :( tossade runt till tjugo i 3 då jag fick sjuts hem till hökis.. bestämde mig för att sova på mina kläder då sålt alla möbler.. gissa vem som ringer när jag e hemma... hmmmmmmm.. mamma? jaaa!! fucking skit.. efter mycket tjat åkte jag hem till rinkeby och sov



vilken helg.. fifan.. de inte ens allt har utelämnat skit mycket haha.. aja feel with me mer kommer..

bleess

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0