tenker tillbaks...

tenkte po en gammal lot igor ner jag inte kunde sova.. den der "jeff - tenker tillbaks".. skitbra lot en idag!! tenker po playahead tiderna haha.. herregud.. men alla anvendarnamn man hade.. hade jette pinsamma namn.. typ foljande:

- KuRdIsh-PrInZEzZ - SuzziY - Miss_kosovo_kurd - kuridsh_bebii

o.s.v... helt jevla efterblivna namn.. men do va man ju fettt tuung som hade de namnen.. tyckte jag va so cool!! not anymore though!! hahaha usch bleeeblaaablee


jag kan komma ganska longt ner jag sitter och tenker... fron ingenstans hamnade jag i tankar kring rasismen her i USA.. ganska lustigt.. Nu pratar jag om de vita her i USA som anses vara de "riktiga" amerikanarna av nogon anledning..


soher sog min bild i huvudet ut:


De kom till ett land (USA) som immigranter, felsta var fattiga och flydde ifron de liv de hade i hopp om ett bettre liv. De mordar och placerar urbefolkningen (indianerna) i reservat.. de praktiskt taget kidnappar afrikaner, MOT SIN VILJA, tvingar dem arbeta.. suger ut all must de kan ur dessa menniskor... och i dag er de sura och klagar over att de bor her.. de hatar dem och seger "ak hem till ert land bla bla"
HEELLOOOOO???!!! Det var NI SOM TOG DOM HIT FRON FORSTA BORJAN!!!! dom ville ju fan inte ens komma!!! Ni ar de riktiga invandrarna i detta land.. och sen har ni mage att hata indianer och svarta!! idioter.. So hatar man latinamerkianer for att de kommer.. vilket de vita idioterna gjorde fron forsta borjan.. hur tror ni indianerna kende do??


asso jevla idioter.. man blir typ jetteupprord... sjukt hur grova dom e her.. dom kan typ peka fuck u out of nowhere bara for att!! forstor inte om de e so att de inte kan sin historia, eller om de fortrenger den... brutalt e de iallafall..!!! :(


jaja.. nu ska man inte hypa sig sjelv.. delade med lite mer tankar bara... hehe



Kommentarer
Postat av: BIG J

Hmmm det e fan sant juh!!!!!!!!

2010-12-03 @ 05:16:20
Postat av: dianation

trueeee!

2010-12-03 @ 13:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0