school update..

So idag var vi i Santa Monica, skolan vi ska borja po till er som undrar! Skolan som hela sverige vender sig till.. liksom vi! Men billigast e best.. inte alltid men i detta fall ja! Vi skrev upp oss for ett F1 seminarium som alla utlendska studenter moste gora. Man ska typ sitta och fo infromation om allt samt gora nott slags prov so de vet i vilken nivo du kan studera po. Tror jag.. So 15 december geller det! Vi vaknade 5 po morgonen, vi sov i typ tvo timmar, zzZzzZ.. sen fick vi saker gjorda.. begav oss hemot.. okte forbi Carls' Jr. beeesta hamburgar stellet ever!! Tenk er denna hamburgare:

En hamburgare med guacomole, bacon, cheddar ost, ferska tomater, sallad, rodlok.. pommes med barberque sos och chokladmilkshake...

asso om man kunde eta foralltid skulle jag aldrig sluta! sen blev det en middagstupplur!
btw jag (suz) vill bli meklare for er som inte vet, inga negativa kommentarer tro mig har redan hort det mesta. Jag vill end of story!
Nas for beratta sjelv vad hon ska plugga till.. men kan avsloja att de troligtvis kommer ha med miljo att gora :)





bleess

Kommentarer
Postat av: Sally

Hur mycket kostar det att gå i er skoan per termin ?

2010-12-06 @ 20:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0