im back



Stackars min älskling Suz som har fått uppdatera helt själv den senaste tiden..jag,Ness och Daggi har varit såå slarviga och jag hoppas Daggi läser det här nu när jag säger att vi båda ska sköta oss!

Tänkte skriva lite om vad som har hänt med mig...eeh jaa jag befinner mig i ett förhållande nu..sen den dagen jag anlände landet har jag varit "stuck". Ja, nu är nog mina nära o kära chockerade eftersom jag för inte så längesen hade kille...men det som händer just nu är i en helt annan nivå. Tro mig tjejer.. ni har ingen aning om vad som krävs för att en amerikansk kille ska ta en seriöst o inte some en hoe(hora)... Känns lite som jag har en relation med någon som skulle kunna vara i min mammas ålder...men det är den amerikanska kulturen och jag ska göra mitt bästa för o anpassa mig efter den..nu kanske jag lät lite negativ men skulle aldri vara i den här situation om jag inte ville de eller kände någonting..så det här är väldigt positiv.

Jag har väligt mycket o säga om den amerikanska mentaliteten så det är bara o säga till om ni vill veta mer för vi här på bloggen har bestämt oss för att öppna upp oss lite granna o vara lite mer personliga när det gäller saker som  händer i vår vardag och de läxor vi lär oss av våra misstag och upplevelser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0