härmed förklarar jag er.....

Många kanske undrar hur jag och nas kan stå varandra så nära. Hur vi kan vara med varandra varje dag 24/7. Ha tandborste hos varandra i sverige, bo tillsammans i USA, prata i telefon när vi inte är med varandra vilket nästan bara händer när nån e på jobbet o.s.v.

svaret mina damer och herrar har vi här:

vi tjaffsar nästan heeeeeeela tiden.. bokstavligen talat heeela tiden.. 9/10 gånger kan vi fortsätta som om tjaffset aldrig ägt rum direkt efter.. och den enstaka gången håller aldrig allt för länge. Vi löser oftast tjaffs genom att säga "jag hatar dig" och börja skratta. Bästa lösningen.

Det roligaste när vi tjaffsar är ändå när det händer framför folk man inte hänger med ofta, de som inte e vana alltså.. Det blir typ awkward för personen som e med oss.. men vi bryr oss inte! Om man inte kan tjaffsa och enkelt komma över en sak håller vänskapen inte länge alls..

Jaaa för er som undrar ägde senaste bråket rum för ca 3 timmar sen.. nas kan vi så irriiii!! jag med men hon tar ju priset.. hatar henne ibland men inte på riktigt haha.. hoppas du läser det här jävla idiot.. suck på dig.. men bäst e du ändå.. jävla diva... de värsta e att hon kallar sig "ness".. passar henne så bra på ett jätte irriterande sätt haha.. men nog med skitsnack.. juste för att påpeka.. JAG är den enda som får snacka skit om henne.. resten åker på styrk.. love yaaa haha jätte falskt men aa vem försöker man lura liksom..... inte dig iallafall!!




skrik och panik

blesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0